Explorează universul

Ridicaţi-vă ochii în sus şi priviţi! Cine a făcut aceste lucruri? Cine a făcut să meargă după număr, în şir, oştirea lor? El le cheamă pe toate pe nume; aşa de mare e puterea şi tăria Lui, că una nu lipseşte. – Isaia 40:26

Din vremurile străvechi, oamenii au păzit şi s-au închinat la soare, lună şi stele (Deut. 4:19; 17:2-3; Is. 47:13-14, etc.). Studiile ştiinţifice asupra spaţiului cosmic (astronomie) au fost consolidate de evoluţia telescopului şi de descoperirea legilor fizice care controlează trupurile cereşti în orbitele lor. Aceste realizări continue ne permit să vedem astăzi ce nicio altă generaţie nu a mai văzut.

După un proces lung de dezvoltare şi teste, pe 24 aprilie 1990, Hubble Space Telescope a fost lansat pe orbita joasă a Pământului, ca un proiect comun cu NASA şi European Space Agency. Gravitând în afara atmosferei Pământului, observatorul din spaţiu a oferit imagini uimitoare ale universului în profunzime. Unele imagini sunt din galaxii aflate la 13,2 miliarde ani-lumină depărtare. Atât cât va mai ţine timpul, ştiinţa spaţială va continua să ne ofere imagini profunde ale universului. Dar în întreaga veşnicie, copiii răscumpăraţi ai lui Dumnezeu vor explora universul fără a mai avea nevoie de telescop.

„Toate comorile universului vor fi deschise spre studiu mântuiţilor lui Dumnezeu. Neîncătuşaţi de moarte, ei îşi iau zborul neobosit către lumile îndepărtate – lumi care au fost mişcate de durere la vederea necazului oamenilor şi au tresăltat în cântări de bucurie la vestea despre un suflet salvat. Cu o bucurie de nedescris, copiii pământului ajung părtaşi la bucuria şi înţelepciunea fiinţelor necăzute. Ei se împărtăşesc din comorile de cunoştinţă şi înţelegere câştigate prin veacuri şi veacuri din contemplarea lucrărilor mâinilor lui Dumnezeu. Cu o viziune neumbrită, ei privesc slava creaţiunii – sori, stele şi sisteme, toate în ordinea rânduită lor, înconjurând tronul Dumnezeirii. Numele Creatorului este scris pe toate lucrurile, de la cea din urmă şi până la cea mai mare, şi în toate se manifestă bogăţiile puterii Sale” (Tragedia veacurilor, pp. 677–678).

Explorează universul - 2018. Creierul nostru limitat nu poate pricepe semnificaţia deplină a acestor două cuvinte – univers şi veşnicie. Cât este de uimitor că Însuşi Dumnezeu a venit pe această planetă păcătoasă pentru a ne salva pe mine şi pe tine prin harul Său şi pentru a ne dărui veşnicia ca să explorăm opera Lui celestă! Nu este uimitor?!
    Alberto Timm
    Autorul acestui devoțional „Un nou început în fiecare zi”, Alberto Timm își dorește ca fiecare zi a acestui an nou să îţi aducă o experienţă mai profundă cu Domnul şi Mântuitorul nostru minunat, Isus Hristos!

Din aceeași categorie

Două mâini, două picioare

Orice sistem de a fenta implicarea sau de a susține egoismul ai avea, este momentul să îl dezactivezi. Este un subiect real pentru rugăciune și schimbare. Încă mai putem regreta și cere ajutor.

Dublă comandă

Ceea ce trebuie să știm se rezumă la următorul adevăr, cel puțin în ce Îl privește pe Dumnezeu. El vrea să facem propriile noastre alegeri și să ne bucurăm de tot, dar nu dorește să fim nefericiți după bucuria de moment a deciziilor noastre. Pe El asta Îl preocupă foarte mult: fericirea noastră și înainte, și în timpul, și după ce facem ceva.

Planul B

Când e vorba de viața noastră reală, profundă, există un singur plan. Nu are rost să căutăm alternative, polițe de asigurare sau precontracte. Singura șansă este să ne încredem în Cel care, încă de pe vremea când noi nu eram de încredere, Îi eram chiar vrăjmași, a semnat cu noi un legământ, un contract de salvare a noastră. Dacă nici această dovadă de iubire nu-i suficientă, atunci ce ar mai putea fi?

Doi ochi, două urechi, o singură gură

Mântuitorul obișnuia să spună: „Cine are urechi de auzit să audă și cine are ochi să vadă.” A vedea și a auzi presupun voință, alegere. Alege în această zi să vezi și să asculți mai cu atenție! Îndreaptă privirea ta chiar în direcția în care ți-e incomod să privești, spre cei mai lipsiți ori mai nefericiți decât tine. Ascultă-i chiar și pe cei care te enervează...

Publicate astăzi

Două mâini, două picioare

Sceptrul

Era o piesă perfectă? Nicidecum, dar, cu siguranță, creativă și acceptabilă, poate chiar reprezentativă pentru etosul acelei provincii. Întrucât Butterworth a fost solicitat să-și folosească îndemânarea pentru această sarcină importantă, el a făcut tot ce i-a stat în putință.

Dragostea frățească

Soluţia disensiunilor dintre copii constă în manifestarea iubirii adevărate, care vine dintr-o legătură apropiată cu Dumnezeu, care este sursa iubirii. Puterea care vine din unitate este importantă, dar nu este suficientă. Iubirea lui Dumnezeu este soluţia completă. Caut-o şi astăzi!

Îndemnuri către bunici

Binecuvântează, Doamne, toți bunicii pentru a fi exemple bune pentru nepoții lor! PROVOCARE: Fă-ți astăzi timp pentru nepoți! Dacă sunt departe, vorbește cu ei la telefon și cere-I lui Dumnezeu să te folosească pentru a-i îndruma către El!

Sátán utolsó hadjárata